برندینگ به سبک یلدا

برندینگ به سبک یلدا

برندینگ و بازاریابی به مناسبت یلدا

یلدا به بهانه بلندترین شب سال،به فرصتی مناسب برای بازاریابی و برندینگ تبدیل گشته است، به طوری که شما خواهید دید بیشتر شرکت های خصوصی در تکاپوی و تهیه و تدارک بسته های تبلیغاتی برای مشتریان و شرکای تجاری خود هستند، اگر کمی دوراندیش بوده باشند از یکی دو ماه قبل سفارشات خود را آماده کرده اند و اگر فقط بخواهند از قافله عقب نمانند از شیوه های اضطراری استفاده میکنند تازه اگر خوش شانس باشند و خوب از آن دربیایند.بگذریم از آن شرکت های تبلیغاتی که از عجله این شرکتها به نفع خود، بازار گرمی کرده و نرخ های بیشتری را طلب میکنند و یک شبه سیاست هایشان تغییر پیدا میکند.و چه بسیارند مغازه ها و شرکت هایی که اجناس و خدمات خود را مناسبتی ارائه میدهند و سود بسیاری به مناسبت یلدا کسب میکنند…

یلدا رهبر بازار است !

یلدا برای همه مجموعه ها فرصتی را محیا کرده تا به بهانه های مختلف به مخاطبین خود یادآوری شوند.فروشگاه های بسیاری را خواهید دید که تخفیف های متعددی ارائه میکنند تا به واسطه آن نامشان دهان به دهان بچرخد و بر روی برندینگشان تاثیر بگذارد.برخی دیگر از مجموعه ها مسابقه راه می اندازند تا نگاه ها را به سمت خود بکشانند،تعدد مسابقات و تخفیف های این شبها باعث شده تا خلاقیت، میان آنها وجه تمایز ایجاد کند و هرچه ایده خلاقانه تر باشد افراد بیشتری را با خود درگیرکند و در نتیجه تعداد مشارکت کننده ها را افزایش دهد.تجربه ثابت کرده خلاقیت همیشه نجات غریق بوده و در شرایط یکسان میان ما و رقبای ما ارزش افزوده ایجاد میکند این قدرت خلاقیت را نباید هرگز دست کم گرفت.

موج سوار بودن در بازاریابی خوب است یا بد؟

در فضای رقابت میان کسب و کارهای گوناگون موج سواری، خودش به نوعی خلاقیت و داشتن جسارت است.اگر در بالا به فرصت طلب بودن افراد اشاره شد دلیلی بر اشتباه قلمداد کردن فعالیت و یا نیت آنها برای کسب درآمد و استفاده از فرصت ها نیست، بلکه صرفا بیان نمونه هایی است که در این چند روز اخیر همگی شاهد بودیم ولی کمتر به این افراد و اهداف تجاری فکر کرده ایم. موفقیت در فروش تنها با سوار شدن بر همین موج است که اتفاق می افتد بنابراین بی پروا باشید و سعی کنید شما پیش قدم و سکان دار در بیزینس و تجارت خود باشید.مردم همیشه اولین ها را بخاطر می سپارند هرچند ضعیف اما اولین باشید، خواهید دید همیشه وقتی اولین کاری توسط شرکتی صورت میپذیرد و پس از آن شرکتهای پیدا میشوند که همان کار را باکیفیت خیلی خیلی بالاتری انجام میدهند باز مردم خواهند گفت این ایده که مال شرکت فلان است،این ایده کپی است و … کمتر کسی را میبینید که شرکت اول را فراموش کرده باشد بنابراین نامش را بر ذهن ها حک کرده است.برندینگ چیزی جز حک کردن نام در ذهن نیست این را هرگز فراموش نکنید.

یلدایتان بسان دانه های یاقوتی انار؛ زیبا

نوشته شده توسط: شادی پناهی

مقالات مرتبط

بازاریابی به سبک دست فروشان

بازاریابی به سبک دست فروشان

همه ما روزانه مشغول عرضه محصولات یا خدمات خود به دیگران هستیم و برای معرفی و تبلیغ آنها تلاش فراوانی میکنیم.دست فروشان نیزاز این قاعده مستثنی نیستند و چه بسا خیلی بهتر و حرفه ای تر این کار را انجام میدهند و در مدت زمان کمتر از 1دقیقه شما را بی انکه تصمیمی به خرید

انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست ؟

انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا، همانطور که در مقالات قبلی گفتیم؛ یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و پخش محتوای یکپارچه، مناسب و ارزشمند برای جذب یک گروه مخاطب با تعریف و چارچوب مشخص، با هدف سوق دادن خرید مشتریان به‌سوی سوددهی می‌باشد. محتوایی می‌تواند در یک کمپین بازاریابی محتوا جای داشته باشد که افراد به دنبال آن رفته

دیدگاه ( 1 )
  1. آرتین قانونی
    1395-10-05 at 08:33
    پاسخ

    آفررررررین داره کارتون

دیدگاهتان را بنویسید:

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.