تاثیر تغییر نام شرکت در برندینگ

تغییر نام شرکت

addtext_com_MTc1NjA1NDAzOTE Cropped

تغییر نام شرکت در صورتیکه به درستی و بر اساس اصول تعریف شده برای آن انجام نپذیرد، تاثیر بسیار مخرب و غیر قابل جبرانی بر برند و جایگاه شما می گذارد. به موارد زیر در این رابطه توجه کنید:

1- نام جدید را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.

2- محدودیت قانونی در رابطه با عدم مجاز بودن آن را بررسی کنید.

3- دامین وسایت جدید خود را با آن نام ثبت کنید: توجه داشته باشید که دامین جدید را به وبسایت فعلی خود باید هدایت کنید.

4- برای ثبت نام جدید بصورت قانونی اقدام کنید و مراحل را طی کنید.

5- مسائل ثبت حقوق معنوی و … (اگر در حوزه فعالیت شما قرار می گیرد) را در نظر بگیرید.

6- برای کارهای طراحی خود اقدام کنید(لوگو، وبسایت، نوشت افزار، صفحات اجتماعی و . . .)

7- فرایندی برای هدایت بازدید کننده از وبسایت قدیمی به آدرس وبسایت جدید در نظر بگیرید.

8- آدرس ایمیل خود را تغییر دهید، از آدرس های قدیمی به جدید، و همچنین بخش پایین صفحات ایمیل خود را تغییر دهید.

brand-name-sourse-Black-Tie-Technology

9- هر مسئله دیگر در رابطه با تغییر نام در حوزه فن آوری را در نظر بگیرید، مانند تغییر نام شبکه خصوصی مجازی خودتان

10- تغییر نام شرکت را به اطلاع تمام کارکنان در تمام بخش ها و شعب برسانید.

11- اطلاع این موضوع به مشتریان و همگانی کردن آن را از طریق بخش روابط عمومی در نظر بگیرید. آیا افرادی هستند که باید بصورت ویژه و قبل از اعلان عمومی به آنها اطلاع دهید، به منظور انتقال یک احساس ویژه و ارزش قائل شدن برای آنها؟؟؟

12- در مورد لزوم استفاده از نام قبلی در کنار نام جدید تا زمان آشنا شدن مشتریان با نام جدید تصمیم بگیرید.

13- ایجاد تغییرات در رابطه با نام حساب های بانکی خود را در نظر بگیرید.

14- علائم نصب شده در محل ساختمان و دفتر خود را تغییر دهید و همچنین علائم و نشانه های نصب شده بر روی خودرو های سازمان.

15- فاکتور های خود را به روز کنید و توجه کنید که کارت ویزیت و لوگو شما منطبق با آنها باشد.

16- در محتوای وبسایت و هر جایی که نام از شرکت قبلی شما برده شده اصلاحاتی را انجام دهید. خصوصا در رابطه با لینک هایی که از سایت شما به بیرون رفته است.

17- ادبیات استفاده شده در محتوای بازاریابی خودتان را به روز کنید و همچنین هر مرجعی که کسب و کار شما را معرفی کرده است را در جریان بگذارید.

18- پروفایل خود در شبکه های اجتماعی را بروز رسانی کنید، مثلا لینکداین، توئیتر، فیسبوک و به خاطر داشته باشید که لینکی از وبسایت جدید خود را در آنها قرار دهید و آنها را به وبسایت جدید لینک کنید.

19- تمام اسناد داخل سازمانی را بررسی کنید، مثلا قرارداد های استخدام و در صورت لزوم آنها را به روز کنید.

 

منبع: آی بازاریابی

مقالات مرتبط

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس خلاقیت وبسیما، این مجموعه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال ۹۵ برگزیده شد. بر اساس این گزارش، این مجموعه در جشنواره وب 94 هم از مجموعه نمونه کارهای خود، 7 وب سایت از جمله مازلو را در جشنواره شرکت داد که همگی آنها کاندید

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

خر بی دم از پل گذشت ! خر بی دم از پل گذشت تلفیق دو ضرب المثل خر ما از کرگی دم نداشت و خر از پل گذشتن، است. هرکدام از این دو ضرب المثل در جای متفاوتی مصداق دارند خر ما از کرگی دم نداشت به بد شانسی و بد اقبالی اشاره دارد در

نظرات ( 4 )
  1. دیبا عالی
    1395-01-23 at 06:34
    پاسخ

    بینطیر و بی رقیب

  2. دلارام جعفرزاده
    1395-05-29 at 15:48
    پاسخ

    بینطیر و بی رقیب

  3. سارا مقدم
    1395-10-04 at 11:48
    پاسخ

    همه چیز عالی،خسته نباشین

  4. پریدخت هاشمیان
    1395-11-13 at 06:41
    پاسخ

    مقاله تغییر نام شرکت اگر نکات جزئی تری رو قید کنین بهتره

دیدگاهتان را بنویسید:

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.