تاثیر تغییر نام شرکت در برندینگ

تغییر نام شرکت

addtext_com_MTc1NjA1NDAzOTE Cropped

تغییر نام شرکت در صورتیکه به درستی و بر اساس اصول تعریف شده برای آن انجام نپذیرد، تاثیر بسیار مخرب و غیر قابل جبرانی بر برند و جایگاه شما می گذارد. به موارد زیر در این رابطه توجه کنید:

1- نام جدید را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.

2- محدودیت قانونی در رابطه با عدم مجاز بودن آن را بررسی کنید.

3- دامین وسایت جدید خود را با آن نام ثبت کنید: توجه داشته باشید که دامین جدید را به وبسایت فعلی خود باید هدایت کنید.

4- برای ثبت نام جدید بصورت قانونی اقدام کنید و مراحل را طی کنید.

5- مسائل ثبت حقوق معنوی و … (اگر در حوزه فعالیت شما قرار می گیرد) را در نظر بگیرید.

6- برای کارهای طراحی خود اقدام کنید(لوگو، وبسایت، نوشت افزار، صفحات اجتماعی و . . .)

7- فرایندی برای هدایت بازدید کننده از وبسایت قدیمی به آدرس وبسایت جدید در نظر بگیرید.

8- آدرس ایمیل خود را تغییر دهید، از آدرس های قدیمی به جدید، و همچنین بخش پایین صفحات ایمیل خود را تغییر دهید.

brand-name-sourse-Black-Tie-Technology

9- هر مسئله دیگر در رابطه با تغییر نام در حوزه فن آوری را در نظر بگیرید، مانند تغییر نام شبکه خصوصی مجازی خودتان

10- تغییر نام شرکت را به اطلاع تمام کارکنان در تمام بخش ها و شعب برسانید.

11- اطلاع این موضوع به مشتریان و همگانی کردن آن را از طریق بخش روابط عمومی در نظر بگیرید. آیا افرادی هستند که باید بصورت ویژه و قبل از اعلان عمومی به آنها اطلاع دهید، به منظور انتقال یک احساس ویژه و ارزش قائل شدن برای آنها؟؟؟

12- در مورد لزوم استفاده از نام قبلی در کنار نام جدید تا زمان آشنا شدن مشتریان با نام جدید تصمیم بگیرید.

13- ایجاد تغییرات در رابطه با نام حساب های بانکی خود را در نظر بگیرید.

14- علائم نصب شده در محل ساختمان و دفتر خود را تغییر دهید و همچنین علائم و نشانه های نصب شده بر روی خودرو های سازمان.

15- فاکتور های خود را به روز کنید و توجه کنید که کارت ویزیت و لوگو شما منطبق با آنها باشد.

16- در محتوای وبسایت و هر جایی که نام از شرکت قبلی شما برده شده اصلاحاتی را انجام دهید. خصوصا در رابطه با لینک هایی که از سایت شما به بیرون رفته است.

17- ادبیات استفاده شده در محتوای بازاریابی خودتان را به روز کنید و همچنین هر مرجعی که کسب و کار شما را معرفی کرده است را در جریان بگذارید.

18- پروفایل خود در شبکه های اجتماعی را بروز رسانی کنید، مثلا لینکداین، توئیتر، فیسبوک و به خاطر داشته باشید که لینکی از وبسایت جدید خود را در آنها قرار دهید و آنها را به وبسایت جدید لینک کنید.

19- تمام اسناد داخل سازمانی را بررسی کنید، مثلا قرارداد های استخدام و در صورت لزوم آنها را به روز کنید.

 

منبع: آی بازاریابی

مقالات مرتبط

بازاریابی به سبک دست فروشان

بازاریابی به سبک دست فروشان

همه ما روزانه مشغول عرضه محصولات یا خدمات خود به دیگران هستیم و برای معرفی و تبلیغ آنها تلاش فراوانی میکنیم.دست فروشان نیزاز این قاعده مستثنی نیستند و چه بسا خیلی بهتر و حرفه ای تر این کار را انجام میدهند و در مدت زمان کمتر از 1دقیقه شما را بی انکه تصمیمی به خرید

برندینگ به سبک یلدا

برندینگ به سبک یلدا

برندینگ و بازاریابی به مناسبت یلدا یلدا به بهانه بلندترین شب سال،به فرصتی مناسب برای بازاریابی و برندینگ تبدیل گشته است، به طوری که شما خواهید دید بیشتر شرکت های خصوصی در تکاپوی و تهیه و تدارک بسته های تبلیغاتی برای مشتریان و شرکای تجاری خود هستند، اگر کمی دوراندیش بوده باشند از یکی دو

نظرات ( 3 )
  1. دیبا عالی
    1395-01-23 at 06:34
    پاسخ

    بینطیر و بی رقیب

  2. دلارام جعفرزاده
    1395-05-29 at 15:48
    پاسخ

    بینطیر و بی رقیب

  3. سارا مقدم
    1395-10-04 at 11:48
    پاسخ

    همه چیز عالی،خسته نباشین

دیدگاهتان را بنویسید:

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.