رازهای تبلیغات

تبلیغات

پیچیدگی های فرآیند تبلیغات و اکثرا گران به نظر رسیدن روش های تبلیغاتی باعث شده تا خیلی از کسب و کارهای واقعی به اتمام رساندن مرحله پایانی بازاریابی را رها کنند، در این مقاله کوتاه و مفید قصد داریم تا از چند نکته کلیدی و مهم در اجرای امور مربوط به تبلیغات برای سازمان های خصوصی، نوپا و متوسط صحبت کنیم. امروزه به واقع اجرای صحیح برنامه های تبلیغاتی می تواند کمک های ویژه ای را در بهبود فضای رقابتی سبب شود.

مانند شرکت های بزرگ تبلیغات نکنید:

هدف شرکت ها و سازمانهای بزرگ از انجام تبلیغات، اشاعه نام تجاری، و ایجاد شناخت، برای آینده است. اما کسب و کارهای کوچک، توان مالی انجام تبلیغات وسیع را ندارند.
در عوض، تبلیغاتتان را طوری طراحی کنید که فروش در زمان حال اثر بگذارد. یک روش برای اینکار، آنست که همواره در تبلیغات خود، پیشنهادهای تجاری به نفع مشتریانتان ارائه کنید. این یک راه مناسب برای جلب نظر مشتریان بالقوه است.

نسخه ارزانتری ارائه کنید:

برخی از افرادی که می توانند مشتری شما شوند، ممکن است نخواهند به اندازه ای که شما برای ارائه خدمات و یا فروش محصولاتتان در نظر دارید، مبلغی به شما پرداخت کنند. افرادی هم هستند که بیشتر از اینکه کیفیت برتر برایشان مهم باشد، قیمت کمتر، برایشان اهمیت دارد. برای اینکه این تعداد از مشتریان را از دست ندهید، می توانید نسخه ای کوچکتر و محدودتر از خدمات و یا محصولاتتان را با قیمت کمتری ارائه نمایید.

نسخه ای برتر ارائه کنید:

قانون بالا برای همه مشتریان صدق نمی کند. همه ی مشتریان دنبال قیمت های کمتر نیستند. بسیاری حاضرند قیمت بیشتری بپردازند تا محصول و یا خدمت برتری نسبت به دیگران از شما خریداری کنند. شما با ارائه نسخه ای برتر از خدمات و یا محصولات خود می توانید توجه این مشتریان را به خود جلب نمایید و در نتیجه، میزان متوسط درآمد خود را افزایش دهید. یک روش دیگر هم این است که تعدادی از محصولات و خدمات متفاوت خود را به هم ترکیب نمایید و به عنوان یک محصول ویژه با قیمت بالاتری ارائه نمایید.

به دنبال راه های غیرمتعارف در بازاریابی و تبلیغات باشید:

در جستجوی روش هایی برای تبلیغات و بازاریابی باشید که رقبای شما ممکن است از قلم انداخته باشند و یا دست کم گرفته باشند. با کمی خوشفکری، همواره نکات و راه هایی ممکن است بیابید که بدور از ایجاد رقابت، درآمدتان را افزایش دهید. برای مثال تبلیغات تان را بر روی کارتهای تبریک و کارت پستال چاپ کنید و در موقعیت های مختلف؛ برای مشتریان هدف خود، ارسال نمایید. همین ایده ساده می تواند توجه و ترافیک زیادی را به سمت وب سایت شما که در آن محصولات و خدماتتان معرفی شده اند، ایجاد نماید.

تبلیغاتتان را محدود کنید:

سایز تبلیغاتتان را کوچک کنید طوری که بتوانید تبلیغات بیشتری انجام دهید. تجربه نشان داده است که برخی از تبلیغات کوچک، بازده بیشتری به نسبت تبلیغات بزرگتر، داشته اند.

با کسب و کارهای همکار، تبلیغات اشتراکی کنید:

با کسب و کارهای کوچک دیگرکه رقیبتان نیستند همکاری نمایید و پیشنهاد دهید که تبلیغات برای محصولات و خدماتتان، را با هم انجام دهید و هزینه ها را تقسیم نمایید. یا اینکه شما محصولات آنان را در کنار محصولات خود معرفی نمایید و آنان نیز این کار را برای محصولات و خدمات شما انجام دهند. تجربه نشان داده است که این روش، با هزینه ای کم، فروش زیادی را برای شرکت ها و کسب و کارهای همکار ایجاد کرده است.

از مشتریانتان استفاده نمایید:

از انجاییکه مشتریانتان در صورتیکه از محصول یا خدمات شما راضی باشند، به شما و کیفیت کار شما اعتماد دارند، بهتر است برای جلب مشتریان بیشتری، به آنها تکیه کنید تا غریبه ها. برای ترغیب مشتریان فعلی تان به افرادی که به صورت خواسته یا ناخواسته برای شما تبلیغات کنند، می توانید امکانات و روش های کاری ویژه ای برای آنان ایجاد نمایید. مانند تخفیف های ویژه ادامه کار با آنان. روش دیگر می تواند این باشد که محصولات و یا خدمات جدیدتان را پیش از اینکه اعلان عمومی نمایید، به آنان معرفی نمایید.

مقالات مرتبط

هشتگ در لینکداین مجددا فعال شد !

هشتگ در لینکداین مجددا فعال شد !

هشتگ چیست ؟ میدانیم که هشتگ برچسبی است که برای دسته بندی و به اشتراک گزاری پست ها و نظرات درباره موضوع خاصی فراتر از فهرست دوستان در شبکه های اجتماعی به کار میرود.زمانی که کاربر مطلبی را منتشر میکند و همراه آن هشتگ تعریف میکند سایرین با کلیک بر روی هشتگ مربوط میتوانند تمامی

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس خلاقیت وبسیما، این مجموعه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال ۹۵ برگزیده شد. بر اساس این گزارش، این مجموعه در جشنواره وب 94 هم از مجموعه نمونه کارهای خود، 7 وب سایت از جمله مازلو را در جشنواره شرکت داد که همگی آنها کاندید

نظرات ( 24 )
  1. شبنم سراج
    1394-10-09 at 14:23
    پاسخ

    خوبه که به کاربردی بودن مطالبتون توجه میکنید،لذت میبریم از دنبال کردنتون

  2. امیر ستاری
    1394-10-09 at 14:23
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  3. شبنم پرهامی
    1394-10-09 at 14:23
    پاسخ

    گلچین مقالاتتون درباره تبلیغات خیلی مفیدن،مرسی از اینکه انقدر دقت به خرج میدین و مقالات رو گزینش میکنین

  4. هلیا محمدپور
    1394-12-05 at 08:32
    پاسخ

    مقالاتی با موضوع تبلیغات تعدادشان کم است لطفا بیشترشان کنید

  5. احسان آهنگری
    1394-12-06 at 20:42
    پاسخ

    حیف که زودتر از این با سایتتون اشنا نشدم :((( مرسی شما خیلی خوبین

  6. نیما صدیق
    1394-12-15 at 12:51
    پاسخ

    میشه مقاله با موضوعات تبلیغات هم بذارید

  7. روشا خاتمی
    1395-01-28 at 15:00
    پاسخ

    خوبه که به کاربردی بودن مطالبتون توجه میکنید،لذت میبریم از دنبال کردنتون

  8. آراد حسینی
    1395-02-15 at 00:05
    پاسخ

    مطالبتون در مورد تبلیغات خیلی مفید بود

  9. شکوفه شاملو
    1395-09-01 at 03:54
    پاسخ

    درست همون چیزی که مدتها دنبالش بودم ;))) ;))) ;)))

  10. محمد رضا امینی
    1395-09-22 at 07:09
    پاسخ

    مقاله تبلیغات اگر نکات جزئی تری رو قید کنین بهتره

  11. روزبه آشنا
    1395-09-22 at 07:12
    پاسخ

    مرسی که محتوای خوب واسمون آماده میکنین

  12. پدرام خراسانی
    1395-12-03 at 12:15
    پاسخ

    ذکاوتتون درمورد نوشتن مقاله در زمینه تبلیغات بسیار هوشمندانه بود

  13. الیکا اصفهانی
    1395-12-19 at 07:07
    پاسخ

    من قسمت تبلیغات خیلی دوست دارم

  14. ساسان شریف
    1395-12-27 at 18:07
    پاسخ

    پست شما با عنوان تبلیغات برام خیلی جذاب بود ، مچکرم

  15. شهرزاد علیخانی
    1396-01-12 at 13:36
    پاسخ

    ممنونم که به موضوع تبلیغات پرداختید خیلی مفید بود

  16. بنیامین رهنما
    1396-01-26 at 13:50
    پاسخ

    موضوع تبلیغات رو خیلی قشنگ شفاف سازی کردین،سپاس

  17. تیبا فاطمی
    1396-01-26 at 13:56
    پاسخ

    مقالات در قسمت تبلیغات خیلی با جزئیات مطرح شده اند،مرسی

  18. پوران عاشوری
    1396-01-26 at 14:17
    پاسخ

    مطلب داخل سایت در مورد خیلی هوشمندانه نوشته شده

  19. هوشنگ تهرانی
    1396-01-26 at 14:22
    پاسخ

    کارتون حرف نداره ، ممنون

  20. پوریا عباسی
    1396-01-31 at 17:14
    پاسخ

    مقالات تبلیغات خیلی کاربردین،دوستان حتما بخونید

  21. محمد خاموشی
    1396-02-09 at 08:00
    پاسخ

    قوی شروع کردین لطفا تا آخرهم همینطور بمونید

  22. هادی شریف
    1396-02-13 at 08:38
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  23. جعفر قانعی
    1396-04-23 at 08:28
    پاسخ

    بینطیر و بی رقیب

  24. ماهان حجتی
    1396-06-24 at 11:32
    پاسخ

    مطالب شما در زمینه تبلیغات کارآمد بود خیلی توی کارم ازش استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید:

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.