هویت دادن به برند و برندینگ چه اهمیتی دارد؟

هویت دادن به برند

Humanizing-Your-Brand-How-to-Nurture-the-Relationship2 Cropped

هویت دادن به برند از آنجایی اهمیت دارد که امروزه از آن تحت عنوان بازاریابی برونگرا یا تهاجمی یاد می‌شود.به عبارتی تبلیغات و برندسازی یک کانال ارتباطی یک‌طرفه بود که در آن شرکت صحبت می‌کرد و مصرف‌کننده تنها گوش می‌داد و پیام‌ها هم بر همین اساس ایجاد می‌شد. اما با معرفی عصر دیجیتال، همه‌چیز برای تمامی کسب‌وکارها در سراسر دنیا تغییر پیداکرده است، البته شاید بهتر باشد بگوییم برای کسب‌وکارهایی که خواهان کسب موفقیت در دنیای امروزی هستند. ما امروزه در عصر دیجیتال، بازاریابی جاذبه‌ای قرار داریم.

قدرت شبکه‌های اجتماعی در هویت دادن به برند

ما همه در رابطه باقدرت شبکه‌های اجتماعی و چگونگی کمک آنها در جمع‌کردن مردم‌به‌دور یکدیگر شنیده‌ایم. آنها تجربیات، نظرات، اخبار و دیگر موضوعات موردعلاقه مردم را به اشتراک می‌گذارند و آغازگر بحث‌های مختلف هستند. این زیرساخت‌ها به‌طور غیرقابل‌انکاری قدرت را از دست سازمان‌ها به دست مردم رسانده‌اند. دیگر عصر و دوره‌اینکه شرکت‌ها و سازمان‌ها در مورد خودشان چیزی بگویند گذشته، بلکه امروز دیگر دوره سخن گفتن مردم در رابطه با خودشان است.

این انتقال قدرت در عمل موجب مرعوب شدن صاحبان کسب‌وکارها شده است و در حقیقت این موضوع یکی از دلایلی است که بر آن اساس برخی از کسب‌وکارها زودهنگام به دوران پایانی خودشان رسیده‌اند. چراکه نقل‌قول‌های منفی در رابطه با این کسب‌وکارها و تعاملات آنها بسیار سریع‌تر از نقل‌قول‌های مثبت بین مخاطبین پخش می‌شود. بنابراین زمانی که یک شرکت رفتاری نامناسب با یک کارمند یا مشتری داشته باشد، شبکه‌های اجتماعی به قربانی این قدرت را می‌دهد که بسیاری از دیگر مشتریان درآمدزا را از آن شرکت دور کنند و پیامدهای شدیدی را به آن تحمیل سازند.

brand humanizing

اهمیت هویت دادن به برند در چیست؟

یکی از اساسی‌ترین اصول بازاریابی این است که کسب‌وکارها را وادار به حضور در موقعیت و شرایطی می‌کند که مشتریان آنها در آنجا حضور دارند و شبکه‌های اجتماعی هم به نظر می‌رسد درجایی حضور دارند که همه مردم حضور دارند!!! بنابراین حضور داشتن در این شبکه‌های دیجیتالی به هر شکلی منطقی به نظر می‌رسد. این کار اصولا فرصت ارتباط و تعامل با مشتریان فعلی و مشتریان آینده و یا بالقوه را برای شما فراهم می‌آورد. اما درواقع مسئله این است که تنها حضور داشتن در این محیط‌ها کفایت نمی‌کند و شما برای داشتن تعاملی سودمند و دوجانبه باید برند خود را واجد شرایط و صفات انسانی کنید.

به عبارتی باید یک رویکرد مبتنی بر رفتار اجتماعی و انسانی نسبت به بازاریابی اتخاذ کنید تا قادر به برقراری ارتباط با خریداران امروزی باشید. همان‌طور که حتما تاکنون متوجه شده‌اید دوره داشتن رویکرد فروش محور یا محصول محور نسبت به بازاریابی گذشته است و به‌زودی دوره‌ای فرا خواهد رسید که دیگر مثل اکنون داشتن ارتباط اجتماعی با مشتریان به شما موقعیتی برتر نسبت به رقبا نمی‌دهد، بلکه نداشتن آن باعث نابودی برند شما خواهد شد.

به‌عنوان یک بازاریاب باید بدانید که در فن‌آوری مورداستفاده در دوره کنونی شما هرگز با داشتن یک رویکرد انسانی به خطا نخواهید رفت. خریداران امروزی رفتاری بسیار پیچیده‌تر ازآنچه که شرکت‌ها قبلا از آنها می‌شناختند دارند، چراکه امروز تنها با چند کلیک ساده مشتریان شما قادر به کسب هر نوع اطلاعات موردنیاز خودشان می‌باشند، بنابراین شما دیگر قادر به دست انداختن آنها نیستید.

برای هویت دادن به برند ، شما باید اطمینان داشته باشید که مشتریان شما قادر به احساس یک عنصر و عضو انسانی در پشت تشکیلات مکانیکی فروش و بازاریابی شما باشند. این احساس زمانی در آنها ایجاد می‌شود که آنها قادر به برقراری ارتباطی دوسویه با شما باشند و از طرف شما پاسخ مناسب دریافت کنند. این کار موجب رضایت بیشتر مشتری، تعامل بیشتر و بازخورد فوری می‌شود و در صورت اجرا صحیح موفقیت شرکت شمارا تضمین می‌کنند.

صدای انسانی برند در هویت دادن به برند چه نقشی دارد؟

برای هویت دادن به برند اولین و مهم‌ترین چیزی که به آن نیاز دارید تولید محتوایی است که از طریق آن قادر به برقراری ارتباط با مشتریان آن باشید. آنها همیشه در پی کسب اطلاعات در رابطه با ارتباط آنها با روندهای جدید، اخبار، گجت ها، مدها و . . . می‌باشند. اگر فراهم آوردن این دست از اطلاعات برای شما منطقی به نظر می‌رسد و تصور می‌کنید که تعامل اینچنینی کانال‌ها و درهای جدیدی را به روی شما باز می‌کند، پس قدم اول را بردارید و فراهم آورنده این اطلاعات برای مشتریان و مخاطبین خودتان باشید. می‌توانید از طریق طوفان فکری بررسی کنید که شکل و قالب این ارتباط انسانی به چه صورت باید باشد؟ این صدا، صدای چه کسی باید باشد؟ آن فرد چگونه باید قادر به برقراری ارتباط با مخاطبین و مشتریان شما باشد؟ اینها همگی جزء سوالاتی است که در زمان ایجاد هویت برند و هدایت آن به آنها پرداخته شود؟

ازجمله موارد مهم و قابل‌توجه مثلاً برخورد کردن با یک مشتری ناراضی است!!! دراین‌بین باید وارد این مقوله شده و به مسائلی که موجب نگرانی و ناراحتی وی شده سریعاً پاسخ دهید. اگر به مسئله وی در یک بازه زمانی مناسب رسیدگی نکنید، ممکن است پس از چندی متوجه شوید که اثر پروانه به ضرر شما و کسب‌وکار شما شروع به فعالیت می‌کند.

 

منبع: آی بازاریابی

مقالات مرتبط

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس خلاقیت وبسیما، این مجموعه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال ۹۵ برگزیده شد. بر اساس این گزارش، این مجموعه در جشنواره وب 94 هم از مجموعه نمونه کارهای خود، 7 وب سایت از جمله مازلو را در جشنواره شرکت داد که همگی آنها کاندید

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

خر بی دم از پل گذشت ! خر بی دم از پل گذشت تلفیق دو ضرب المثل خر ما از کرگی دم نداشت و خر از پل گذشتن، است. هرکدام از این دو ضرب المثل در جای متفاوتی مصداق دارند خر ما از کرگی دم نداشت به بد شانسی و بد اقبالی اشاره دارد در

نظرات ( 131 )
  1. کاوه توسلی
    1394-08-18 at 16:48
    پاسخ

    حیف که زودتر از این با سایتتون اشنا نشدم :((( مرسی شما خیلی خوبین

  2. شکوفه طباطبائی
    1394-08-23 at 04:22
    پاسخ

    میشه مقاله با موضوعات هویت دادن به برند هم بذارید

  3. پاییز سپه وند
    1394-09-03 at 18:31
    پاسخ

    پشتکار و تلاشتون قابل ستایش هستش،لطفا در مورد هویت دادن به برند مقالات بیشتری بذارید

  4. کیوان حسین نژاد
    1394-09-18 at 04:46
    پاسخ

    میشه مطالبی با موضوعات هویت دادن به برند براتون ارسال کنیم واسه همکاری؟

  5. دیبا امینپور
    1394-09-18 at 07:19
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  6. شاداب مجتهدی
    1394-10-04 at 08:04
    پاسخ

    حیف که زودتر از این با سایتتون اشنا نشدم :((( مرسی شما خیلی خوبین

  7. مهراب عارف
    1394-10-14 at 11:11
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند رو خیلی قشنگ شفاف سازی کردین،سپاس

  8. شبنم کلباسی
    1394-10-14 at 11:15
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  9. ارکیده پورناظمی
    1394-10-16 at 18:09
    پاسخ

    خدا قوت

  10. نسترن خاموشیان
    1394-10-18 at 15:32
    پاسخ

    همینجورادامه بدین کارتون عالیه

  11. سحر حکیمی
    1394-10-21 at 13:01
    پاسخ

    مقالات در قسمت هویت دادن به برند خیلی با جزئیات مطرح شده اند،مرسی

  12. ماهان دانایی فر
    1394-10-22 at 01:48
    پاسخ

    درست همون چیزی که مدتها دنبالش بودم ;))) ;))) ;)))

  13. سبا محمدپور
    1394-10-28 at 11:43
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  14. بیتا گل محمدی
    1394-11-03 at 16:04
    پاسخ

    وای خدای من ، مقاله هویت دادن به برند بی نظیر بود

  15. یاسمین شجاعی
    1394-11-12 at 06:43
    پاسخ

    نکات کلیدی هویت دادن به برند رو اگه به اشتراک بذارین ممنون میشم

  16. شبنم فنایی
    1394-11-29 at 17:31
    پاسخ

    آفررررررین داره کارتون

  17. شروین رضانژاد
    1394-11-29 at 18:58
    پاسخ

    تصاویر انتخاب شده برای بخش هویت دادن به برند خیلی خوش آب و رنگن،خسته نباشین

  18. پرگل امینپور
    1394-12-03 at 10:01
    پاسخ

    مقاله مربوط به هویت دادن به برند به دوستان پیشنهاد میکنم

  19. هستی علی آبادی
    1394-12-09 at 08:02
    پاسخ

    کارتون بیسته بیسته ;)))))))

  20. خسرو جنتی
    1394-12-14 at 16:29
    پاسخ

    مقالاتی با موضوع هویت دادن به برند تعدادشان کم است لطفا بیشترشان کنید

  21. پگاه مقدم
    1394-12-14 at 19:43
    پاسخ

    لطفا در مورد هویت دادن به برند هم مطلب بذارین

  22. پیمانه خاموشی
    1394-12-25 at 06:55
    پاسخ

    مرسی که انقدر خوب به موضوع هویت دادن به برند پرداختید

  23. هستی شیرمحمدی
    1395-01-11 at 04:29
    پاسخ

    میشه مطالبی با موضوعات هویت دادن به برند براتون ارسال کنیم واسه همکاری؟

  24. احسان سبحانی
    1395-01-16 at 06:54
    پاسخ

    مرسی که محتوای خوب واسمون آماده میکنین

  25. الهام پناهی
    1395-02-03 at 09:09
    پاسخ

    لطف میکنین اگر تعداد مقالات درباره هویت دادن به برند رو بیشتر کنین

  26. شایان هاشمی
    1395-02-03 at 17:20
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند بسیار جذاب بود

  27. علی میلادی
    1395-02-03 at 17:24
    پاسخ

    ما حامی شما هستیم،همینطور قوی برید جلو

  28. علی پارسی
    1395-02-06 at 04:34
    پاسخ

    مطالبتون در مورد هویت دادن به برند خیلی مفید بود

  29. ساسان کردبچه
    1395-02-06 at 11:09
    پاسخ

    مقاله هویت دادن به برند نکات کاربردی فراوانی داشت

  30. یاسمن صانعی
    1395-02-11 at 07:06
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند رو خیلی قشنگ شفاف سازی کردین،سپاس

  31. شیرین مجتهدی
    1395-02-16 at 14:21
    پاسخ

    پرداختن شما به حوزه هویت دادن به برند باعث شده تا هرروز به دیدن سایتتون عادت کنم

  32. بابک عارف
    1395-02-27 at 10:23
    پاسخ

    مطالبتون در مورد هویت دادن به برند خیلی مفید بود

  33. سیروان خاتمی
    1395-03-03 at 19:21
    پاسخ

    لطف میکنین اگر تعداد مقالات درباره هویت دادن به برند رو بیشتر کنین

  34. رادین رضامنش
    1395-03-09 at 05:19
    پاسخ

    پست شما با عنوان هویت دادن به برند برام خیلی جذاب بود ، مچکرم

  35. ستایش امینی
    1395-03-10 at 06:50
    پاسخ

    تعداد مقالات در حوزه هویت دادن به برند رو بیشتر کنید

  36. شیما هاشم زاده
    1395-03-13 at 13:18
    پاسخ

    لطفا راجع به هویت دادن به برند هم مقاله بذارید

  37. عابد راوندی
    1395-03-21 at 14:19
    پاسخ

    مررررررررررررررررسی :)))))))

  38. پردیس خاموشی
    1395-03-22 at 07:47
    پاسخ

    مطالبتون در مورد هویت دادن به برند خیلی مفید بود

  39. مهراب قانعی
    1395-03-25 at 17:40
    پاسخ

    لطفا راجع به هویت دادن به برند هم مقاله بذارید

  40. آرش بختیاری
    1395-04-02 at 09:07
    پاسخ

    مطلبتون درباره هویت دادن به برند رو خیلی دوست داشتم

  41. سایه رسولی
    1395-04-02 at 19:51
    پاسخ

    محوریت سایت با موضوع هویت دادن به برند خیلی کاربردیه،مرسی

  42. عرشیا توفیق
    1395-04-03 at 08:14
    پاسخ

    ممنونم ازتون بابت زمانی که بیهوده از ما نمیگیرین و توی حداقل زمان ،حداکثر مطالب مفید رو در اختیارمون میذارین

  43. پریچهر علی آبادی
    1395-04-05 at 07:08
    پاسخ

    مقاله با مضمون هویت دادن به برند اگه دارین بذارید

  44. هستی ضرغامی
    1395-04-07 at 22:46
    پاسخ

    بینطیر و بی رقیب

  45. مهراد میرباقری
    1395-04-12 at 23:42
    پاسخ

    مرسی که محتوای خوب واسمون آماده میکنین

  46. پروین علیدوست
    1395-04-13 at 11:21
    پاسخ

    مطالب شما در زمینه هویت دادن به برند کارآمد بود خیلی توی کارم ازش استفاده کردم

  47. پونه کردبچه
    1395-04-22 at 09:02
    پاسخ

    گلچین مقالاتتون درباره هویت دادن به برند خیلی مفیدن،مرسی از اینکه انقدر دقت به خرج میدین و مقالات رو گزینش میکنین

  48. محمد علی رضاپور
    1395-04-26 at 05:46
    پاسخ

    مررررررررررررررررسی :)))))))

  49. عرشیا حسینی
    1395-05-14 at 05:47
    پاسخ

    عنوان مقاله ها در قسمت هویت دادن به برند خیلی باحالن

  50. شروین شایانی
    1395-05-18 at 07:14
    پاسخ

    خدا قوت

  51. الناز هاشمیان
    1395-05-19 at 07:18
    پاسخ

    درست همون چیزی که مدتها دنبالش بودم ;))) ;))) ;)))

  52. آدرین کرمانی
    1395-05-20 at 08:30
    پاسخ

    لطفا به موضوع هویت دادن به برند هم توجه بیشتری کنید

  53. جوانه آریان پور
    1395-05-20 at 08:30
    پاسخ

    ذکاوتتون درمورد نوشتن مقاله در زمینه هویت دادن به برند بسیار هوشمندانه بود

  54. شبنم رضامنش
    1395-05-20 at 08:31
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  55. شهناز ابتکار
    1395-05-21 at 05:06
    پاسخ

    ممنونم ازتون بابت زمانی که بیهوده از ما نمیگیرین و توی حداقل زمان ،حداکثر مطالب مفید رو در اختیارمون میذارین

  56. ارشیا عقیلی
    1395-05-21 at 06:22
    پاسخ

    مقاله هویت دادن به برند اگر نکات جزئی تری رو قید کنین بهتره

  57. بهروز هاشم زاده
    1395-05-21 at 07:36
    پاسخ

    میشه مقاله با موضوعات هویت دادن به برند هم بذارید

  58. یاسمین حقانی
    1395-05-24 at 07:57
    پاسخ

    پشتکار و تلاشتون قابل ستایش هستش،لطفا در مورد هویت دادن به برند مقالات بیشتری بذارید

  59. پرهام ترکان
    1395-05-31 at 04:55
    پاسخ

    چرا به حوزه هویت دادن به برند کمتر توجه کرده اید؟من به شدت به مطالبی با حوزه نیاز دارم

  60. سارا طالقانی
    1395-05-31 at 05:27
    پاسخ

    دستتون درد نکنه خیلی سایت مفیدی دارین

  61. شهروز رضایی
    1395-06-02 at 08:53
    پاسخ

    وای خدای من ، مقاله هویت دادن به برند بی نظیر بود

  62. پارسا پناهیان
    1395-06-06 at 15:57
    پاسخ

    مطالب شما در زمینه هویت دادن به برند کارآمد بود خیلی توی کارم ازش استفاده کردم

  63. عرشیا شریفیان
    1395-06-19 at 20:04
    پاسخ

    مقالات مرتبط با موضوع هویت دادن به برند بسیار جذاب بود ، خیلی خوشم اومد

  64. ژانیا هدایتی
    1395-06-20 at 03:57
    پاسخ

    کارتون بیسته بیسته ;)))))))

  65. نسترن دانایی فر
    1395-06-28 at 05:35
    پاسخ

    مقاله در مورد هویت دادن به برند کم دارید لطفا بیشتر بذارین

  66. بیتا جنتی
    1395-07-01 at 12:50
    پاسخ

    میشه مطالبی با موضوعات هویت دادن به برند براتون ارسال کنیم واسه همکاری؟

  67. عادل پرهامی
    1395-07-05 at 10:03
    پاسخ

    محوریت سایت با موضوع هویت دادن به برند خیلی کاربردیه،مرسی

  68. محمد مهدی امیرزاده
    1395-07-05 at 16:36
    پاسخ

    من قسمت هویت دادن به برند خیلی دوست دارم

  69. شاداب رضانژاد
    1395-07-16 at 21:08
    پاسخ

    مدتها دنبال مقاله ای خوب در حوزه هویت دادن به برند میگشتم،ممنون به دردم خورد

  70. مهراب آهنگری
    1395-08-08 at 10:37
    پاسخ

    وای خدای من ، مقاله هویت دادن به برند بی نظیر بود

  71. چکاوک صدیق
    1395-08-08 at 13:43
    پاسخ

    همینجورادامه بدین کارتون عالیه

  72. رهام حسین نژاد
    1395-08-08 at 15:52
    پاسخ

    لطفا یک مقاله راجع به هویت دادن به برند بذارید

  73. پردیس پازوکی
    1395-08-12 at 10:43
    پاسخ

    لطفا به موضوع هویت دادن به برند هم توجه بیشتری کنید

  74. حامد عراقی
    1395-08-15 at 07:49
    پاسخ

    خیلی به کارم اومد این مطلبتون،مرسی

  75. ایلیا محمدنژاد
    1395-08-15 at 15:37
    پاسخ

    نوشتن درمورد هویت دادن به برند خیلی لازمه و خوبه که بیشتر بهش پرداخته شه،ممنونم

  76. روزبه معروف
    1395-08-15 at 15:37
    پاسخ

    مررررررررررررررررسی :)))))))

  77. به گل راوندی
    1395-08-17 at 16:49
    پاسخ

    پشتکار و تلاشتون قابل ستایش هستش،لطفا در مورد هویت دادن به برند مقالات بیشتری بذارید

  78. پردیس جعفری
    1395-08-18 at 14:57
    پاسخ

    درست همون چیزی که مدتها دنبالش بودم ;))) ;))) ;)))

  79. صفا رضانژاد
    1395-08-18 at 17:31
    پاسخ

    تعداد مقالات در حوزه هویت دادن به برند رو بیشتر کنید

  80. هوشنگ آریان پور
    1395-08-18 at 20:30
    پاسخ

    کارتون حرف نداره ، ممنون

  81. بهاران خداپناهی
    1395-08-19 at 08:19
    پاسخ

    دوستان عزیز مقاله هویت دادن به برند بهتون پیشنهاد میدم،ازدست ندید

  82. پریا سیف زاده
    1395-08-19 at 08:25
    پاسخ

    مقالات هویت دادن به برند خیلی کاربردین،دوستان حتما بخونید

  83. محمد رضا چاوشی
    1395-08-19 at 08:29
    پاسخ

    درست همون چیزی که مدتها دنبالش بودم ;))) ;))) ;)))

  84. امیر حسین شیرازی
    1395-08-19 at 08:33
    پاسخ

    ما حامی شما هستیم،همینطور قوی برید جلو

  85. مهراب شاملو
    1395-08-19 at 08:42
    پاسخ

    مقالتونو در مورد هویت دادن به برند خوندم فوق العاده بود

  86. علی قاضی
    1395-08-19 at 08:43
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند بسیار جذاب بود

  87. ثریا دهقان
    1395-08-19 at 08:43
    پاسخ

    با تشکر از زحماتتون،مطالب مربوط به هویت دادن به برند فوق العاده بود

  88. پرگل فهمیده
    1395-08-19 at 08:50
    پاسخ

    محوریت سایت با موضوع هویت دادن به برند خیلی کاربردیه،مرسی

  89. روشا خمئینی
    1395-08-19 at 08:50
    پاسخ

    ما حامی شما هستیم،همینطور قوی برید جلو

  90. هوشنگ خاموشی
    1395-08-19 at 08:56
    پاسخ

    همینجورادامه بدین کارتون عالیه

  91. بهناز پارسی
    1395-08-19 at 08:57
    پاسخ

    تصاویر انتخاب شده برای بخش هویت دادن به برند خیلی خوش آب و رنگن،خسته نباشین

  92. شیرین خوئینی ها
    1395-08-19 at 11:21
    پاسخ

    خوبه که به کاربردی بودن مطالبتون توجه میکنید،لذت میبریم از دنبال کردنتون

  93. مانی شیخ الاسلامی
    1395-08-19 at 17:35
    پاسخ

    مقاله در مورد هویت دادن به برند کم دارید لطفا بیشتر بذارین

  94. سالار عراقی
    1395-09-03 at 18:27
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  95. روزبه زارع
    1395-09-03 at 19:56
    پاسخ

    تصاویر انتخاب شده برای بخش هویت دادن به برند خیلی خوش آب و رنگن،خسته نباشین

  96. سیامک عباسپور
    1395-09-04 at 11:24
    پاسخ

    توجه به حوزه هویت دادن به برند از مزیت های سایت شماست،تورو خدا همینجوری ادامه بدین

  97. آرمین عصار
    1395-09-06 at 16:14
    پاسخ

    مقالتونو در مورد هویت دادن به برند خوندم فوق العاده بود

  98. الناز رضایی
    1395-09-14 at 10:56
    پاسخ

    ما حامی شما هستیم،همینطور قوی برید جلو

  99. ژاله امیرزاده
    1395-09-15 at 05:46
    پاسخ

    انتخاب مقالات در باب هویت دادن به برند کارسختیه،بهتون تبریک میگم خوب از پسش براومدین

  100. شراره شادمند
    1395-09-18 at 16:11
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند رو خیلی قشنگ شفاف سازی کردین،سپاس

  101. حسین علیزاده
    1395-09-19 at 19:09
    پاسخ

    خیلی به کارم اومد این مطلبتون،مرسی

  102. مجتبی امینپور
    1395-09-23 at 10:54
    پاسخ

    لطفا در مورد هویت دادن به برند هم مطلب بذارین

  103. آرش قهرمانیان
    1395-09-24 at 08:53
    پاسخ

    واقعا از خوندن مقاله هویت دادن به برند لذت بردم،دستتون درد نکنه

  104. محمد خداپناهی
    1395-10-05 at 12:19
    پاسخ

    با تشکر از زحماتتون،مطالب مربوط به هویت دادن به برند فوق العاده بود

  105. کامیار کلباسی
    1395-10-05 at 20:39
    پاسخ

    مطلبتون درباره هویت دادن به برند رو خیلی دوست داشتم

  106. آرزو هاشمی
    1395-10-05 at 20:43
    پاسخ

    پرداختن شما به حوزه هویت دادن به برند باعث شده تا هرروز به دیدن سایتتون عادت کنم

  107. پرنیا وکیلی
    1395-10-08 at 16:24
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند رو خیلی قشنگ شفاف سازی کردین،سپاس

  108. سروناز حجتی
    1395-10-08 at 16:25
    پاسخ

    خیلی به کارم اومد این مطلبتون،مرسی

  109. حامد توسلی
    1395-10-15 at 13:57
    پاسخ

    مقالات مرتبط با موضوع هویت دادن به برند بسیار جذاب بود ، خیلی خوشم اومد

  110. سیاوش علی پور
    1395-10-15 at 14:50
    پاسخ

    قوی شروع کردین لطفا تا آخرهم همینطور بمونید

  111. آرش نامور
    1395-10-17 at 23:02
    پاسخ

    like دارین زیاااااااد

  112. ژانیا سراج
    1395-10-18 at 12:10
    پاسخ

    قوی شروع کردین لطفا تا آخرهم همینطور بمونید

  113. هستی کیانمهر
    1395-10-23 at 08:16
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند بسیار جذاب بود

  114. هلیا فروتن
    1395-11-03 at 06:37
    پاسخ

    خوبه که به کاربردی بودن مطالبتون توجه میکنید،لذت میبریم از دنبال کردنتون

  115. مهدی دانایی فر
    1395-11-05 at 13:27
    پاسخ

    کارتون حرف نداره ، ممنون

  116. شهریار میلادی
    1395-11-05 at 20:49
    پاسخ

    تصاویر انتخاب شده برای بخش هویت دادن به برند خیلی خوش آب و رنگن،خسته نباشین

  117. شیرین خوئینی ها
    1395-11-25 at 12:52
    پاسخ

    لطفا راجع به هویت دادن به برند هم مقاله بذارید

  118. شکیبا عباسپور
    1395-11-30 at 09:47
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  119. پردیس کرمانی
    1395-11-30 at 17:36
    پاسخ

    مقاله در مورد هویت دادن به برند کم دارید لطفا بیشتر بذارین

  120. حامد لنکرانی
    1395-12-02 at 12:53
    پاسخ

    مقاله در مورد هویت دادن به برند کم دارید لطفا بیشتر بذارین

  121. شهرزاد بختیار
    1395-12-02 at 16:00
    پاسخ

    مدتها دنبال مقاله ای خوب در حوزه هویت دادن به برند میگشتم،ممنون به دردم خورد

  122. ارغوان علیخانی
    1395-12-04 at 13:05
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  123. پوریا سیف زاده
    1395-12-08 at 18:56
    پاسخ

    همینجورادامه بدین کارتون عالیه

  124. امیر حسین ستاری
    1395-12-09 at 11:39
    پاسخ

    کارتون حرف نداره ، ممنون

  125. الهه حسینی
    1395-12-09 at 12:01
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند رو خیلی قشنگ شفاف سازی کردین،سپاس

  126. پریچهر خوئینی ها
    1395-12-11 at 15:33
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  127. سحر علیدوست
    1395-12-18 at 15:40
    پاسخ

    مقاله هویت دادن به برند اگر نکات جزئی تری رو قید کنین بهتره

  128. بیتا محمدپور
    1395-12-21 at 20:28
    پاسخ

    ما حامی شما هستیم،همینطور قوی برید جلو

  129. مهراب طالب زاده
    1395-12-21 at 20:29
    پاسخ

    همه چیز عالی،خسته نباشین

  130. علی کردبچه
    1396-01-06 at 13:50
    پاسخ

    موضوع هویت دادن به برند رو خیلی قشنگ شفاف سازی کردین،سپاس

  131. سیمین گنجی
    1396-01-07 at 10:09
    پاسخ

    مطلب داخل سایت در مورد خیلی هوشمندانه نوشته شده

دیدگاهتان را بنویسید:

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.