چهار مورد از حقایق روابط عمومی

حقایق روابط عمومی

PR-PR-PR-PR

برخی از استراتژی ها و حقایق روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز دارید تا آنها را در کمپین بازاریابی خودتان ها استفاده کنید.

خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا استارت آپی را در حوزه فن آوری اداره کنید یا حتی مالک یک کسب و کار کوچک محلی باشید،چهار مورد از حقایق روابط عمومی را به شما معرفی می کنیم، در صورت بکارگیری و استفاده صحیح منافع زیادی برای شما به دنبال خواهند داشت.

 از حقایق روابط عمومی : یک داستان جذاب موجب جلب توجه مخاطب می شود.

اگر از این راهکار بخوبی استفاده شود می تواند شرکت و سازمان شما را برای انتقال پیام های کلیدی خودش به مخاطبین هدف خود به شکلی یاری دهد که در اذهان آنها الهام بخش معنا باشد و اصول روابط عمومی را در شرکت به جریان انداخته باشد. توجه داشته باشید که هر کارمندی در مجموعه شما دارای دیدگاه خودش می باشد و این به این معنا است که هر یک از آنها گوینده یک داستان هستند. توجه داشته باشید که بیان داستان های مختلف تا زمانی که یک هسته و درون مایه یکسانی را دنبال می کنند اشکالی نداشته و در نهایت یک پیام مشخص و ثابت را انتقال می دهند.

برای شناخت این داستان در زمینه روابط عمومی می توانید این سوالات را مطرح کنید: چه تفاوتی با رقبای خود داریم؟ فرهنگ سازمان ما چیست؟ در کجای صنعت قرار داریم؟ چه کاری انجام می دهیم که پیش از این توسط دیگران انجام نشده است؟ چرا یک مشتری باید ما را انتخاب کند؟

PR-

 از حقایق روابط عمومی : ویدئو همواره پادشاه  انواع محتوا  در روابط عمومی است.

هر شرکتی می تواند از قدرت ویدئو در زمینه روابط عمومی بهره مند شود. استفاده از محتوای ویدئویی روشی بسیار خوب و مناسب برای درگیر کردن مخاطب و انتقال پیام مورد نظر شما می باشد. همچنان که می بینید شرکت های مختلف که در حوزه تبلیغات و روابط عمومی فعالیت دارند، همواره بیشتر و بیشتر نسبت به استفاده از این نوع محتوا در استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی خودشان و مشتریان خودشان اقدام می کنند و از این طریق بر اهمیت استفاده از ویدئو تاکید می کنند.

توجه داشته باشید که رسانه های بسیار زیادی امروزه برای تامین محتوای خود سعی در استفاده کردن و اشاره کردن به ویدئو های تهیه و منتشر شده در بخش های مختلف دارند و در صورتی که شما از این موارد در محتوای خود استفاده کنید از احتمال قرار گرفتن در محتوای آن رسانه های برخوردار می شوید.

 از حقایق روابط عمومی : تخصص همیشه در روابط عمومی دارای ارزش است.

بسیار از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف رویای قرار گرفتن بر روی صفحه اول مجلات اقتصادی بزرگ را در سر می پرورانند، اما جز برخی موارد بسیار معدود، چنین چیزی ب راحتی ممکن نمی شود و بدست آوردن چنین فرصتی نیازمند کار و تلاش بسیار زیاد است، پس از هر فرصتی به راحتی چشم پوشی نکنید.

هر چند که ممکن است شما اشاره شدن به نام کسب و کار خود را در یک مطلب کوتاه در یک مجله اقتصادی آن هم در حد چند کلمه را چیزی مهمی تلقی نکنید، اما بدانید که اشاره شدن به نام یا لوگو شما هر چند کوتاه باز هم ارزش بسیار زیادی برخوردار است و سنگ بنایی برای بنیان یک پوشش خبری قوی به حساب می آید. چنین سنگ بنایی نه تنها موجب تقویت موقعیت و تخصص شما در صنعت می شود، بلکه شرکت شما را به عنوان موضوعی مهم و دارای ارزش برای پوشش داده شدن توسط دیگر رسانه ها معرفی می کند.

 از حقایق روابط عمومی : حضور در شبکه های اجتماعی در روابط عمومی اهمیت دارد.

با ظهور شبکه های اجتماعی مصرف اخبار از انواع مختلف شکل و رویه متفاوتی به خود گرفته است. نسل قدیمی تر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، لینکداین و همچنین نسل جدید تر آنها مانند پریسکوپ و اسنپ چت به کاربران اجازه می دهد تا اخبار مورد نیاز خود بر اساس نیاز و سلیقه خود مرتب کنند.

هیچ رسانه بهتر و جدید تری نسب به این شبکه ها برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف شما وجود ندارد. چرا که امروزه خبرنگاران، مشتریان و مشتریان بالقوه همه و همه تنها برای یافتن اخبار ویژه و جدید به این شبکه ها رجوع می کنند. البته برای استفاده بهینه از این شبکه ها، سیاست های مناسب در زمینه شبکه های اجتماعی باید تهیه و تنظیم شود.

 

منبع:آی بازاریابی

مقالات مرتبط

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس خلاقیت وبسیما، این مجموعه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال ۹۵ برگزیده شد. بر اساس این گزارش، این مجموعه در جشنواره وب 94 هم از مجموعه نمونه کارهای خود، 7 وب سایت از جمله مازلو را در جشنواره شرکت داد که همگی آنها کاندید

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

خر بی دم از پل گذشت ! خر بی دم از پل گذشت تلفیق دو ضرب المثل خر ما از کرگی دم نداشت و خر از پل گذشتن، است. هرکدام از این دو ضرب المثل در جای متفاوتی مصداق دارند خر ما از کرگی دم نداشت به بد شانسی و بد اقبالی اشاره دارد در

نظرات ( 16 )
  1. بردیا شریفیان
    1394-09-12 at 20:07
    پاسخ

    من قسمت حقایق روابط عمومی خیلی دوست دارم

  2. هوشنگ پورناظمی
    1394-12-09 at 13:31
    پاسخ

    محوریت سایت با موضوع حقایق روابط عمومی خیلی کاربردیه،مرسی

  3. شیوا خدایی
    1395-02-04 at 09:16
    پاسخ

    خدا قوت

  4. ارغوان قانعی
    1395-02-11 at 12:26
    پاسخ

    تصاویر انتخاب شده برای بخش حقایق روابط عمومی خیلی خوش آب و رنگن،خسته نباشین

  5. مجتبی خوئینی ها
    1395-02-27 at 16:10
    پاسخ

    خیلی به کارم اومد این مطلبتون،مرسی

  6. ثنا کیانمنش
    1395-04-09 at 17:55
    پاسخ

    عنوان مقاله ها در قسمت حقایق روابط عمومی خیلی باحالن

  7. پرگل مطهری
    1395-06-20 at 05:07
    پاسخ

    کارتون حرف نداره ، ممنون

  8. نیما صفوی
    1395-06-20 at 07:14
    پاسخ

    مقاله با مضمون حقایق روابط عمومی اگه دارین بذارید

  9. سام حجتی
    1395-08-01 at 07:22
    پاسخ

    چرا به حوزه حقایق روابط عمومی کمتر توجه کرده اید؟من به شدت به مطالبی با حوزه نیاز دارم

  10. الینا خاتمی
    1395-08-24 at 17:29
    پاسخ

    خدا قوت

  11. ژاله علی پور
    1395-08-25 at 09:34
    پاسخ

    لطف میکنین اگر تعداد مقالات درباره حقایق روابط عمومی رو بیشتر کنین

  12. بهنوش قاضی
    1395-09-14 at 10:44
    پاسخ

    مطلبتون درباره حقایق روابط عمومی رو خیلی دوست داشتم

  13. عادل امیری
    1395-09-19 at 17:27
    پاسخ

    مقالتونو در مورد حقایق روابط عمومی خوندم فوق العاده بود

  14. رها ترکان
    1395-10-17 at 10:33
    پاسخ

    حیف که زودتر از این با سایتتون اشنا نشدم :((( مرسی شما خیلی خوبین

  15. الناز علیخانی
    1395-10-22 at 18:47
    پاسخ

    گلچین مقالاتتون درباره حقایق روابط عمومی خیلی مفیدن،مرسی از اینکه انقدر دقت به خرج میدین و مقالات رو گزینش میکنین

  16. ارسان علیپور
    1395-12-04 at 18:19
    پاسخ

    عنوان مقاله ها در قسمت حقایق روابط عمومی خیلی باحالن

دیدگاهتان را بنویسید:

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.