چگونه یک برند قوی و ماندگار داشته باشیم؟

برند قوی و ماندگار

brand health (1)

یک برند قوی و ماندگار به شما در بدست آوردن فروش‌های بیشتر کمک می‌کند و مشتریان بیشتری برای شما می‌آورد. پس برای بررسی وضعیت سلامت آن زمان بگذارید. در ادامه با پنج سؤال برای برندهای قدیمی آشنا می‌شویم:

1- آیا برند من برای برند قوی و ماندگار شدن جایگاهی دارد؟

به چیزی فکر کنید که برند شمارا منحصر به‌ فرد می‌کند. وضعیت فعلی و آینده برند شما چگونه است؟ چرا مردم باید به آن اهمیت بدهند؟ برند شما درگذشته برای مخاطبین معنایی داشته، حالا به وضعیت رقبای خود نگاه کنید، آنها چه چیزی به مخاطب معرفی کرده‌اند؟ در این بین شرایط محیطی و موقعیت‌های کلان را هم مد نظر قرار دهید.

brand health (2)

2- آیا برند من برای برند قوی و ماندگار شدن روشن و شفاف است؟

آیا بطور روشن و شفاف اهداف برند خود را مشخص ساخته‌اید؟ آیا ویژگی‌هایی که موجب منحصر به فرد بودن آن می‌شود را انتقال داده‌اید؟ در رابطه با استفاده از کلمات تخصصی یا جمله‌بندی‌های آن توجه داشته باشید. فقط بر یک پیام مشخص تأکید کنید – داشتن فهرستی شامل 5 یا 6 هدف و شعار … تنها موجب سردرگمی مخاطب شما می‌شود.

3- آیا برند من برای برند قوی و ماندگار شدن وجه خوبی دارد؟

به تمام فعالیت‌های خود توجه کنید، از لوگو و هویت گرفته تا وبسایت و محتوایی تبلیغاتی که استفاده می‌کنید. آیا برند شما با آنها مطابقت دارد؟ آیا تصویر ارائه ‌شده از برند همخوان و مطابق با آن است؟ آیا تناسب و یکنواختی را در آنها مشاهده می‌کنید؟ مثلاً آیا فونت‌های استفاده‌ شده توسط شما در تمام بخش‌های یکسان است؟ یا اصلاً این موضوع اهمیت ندارد؟ برندهایی که از چنین ویژگی ه برخوردار هستند، این احساس را انتقال می‌دهند که یک شخص مسئولیت رسیدگی و بازبینی آنها را دارد، و بنابراین مشتری شما تصور می‌کند که این کسب و مدیریت آن همین نگرانی و توجه را به آنها هم مبذول می‌کند.

4- آیا برند من برای برند قوی و ماندگار شدن احساس خوبی را انتقال می‌دهد؟

حمایت از قولی که با برند خود به مخاطب داده‌اید از طریق رفتاری که در برخورد با مخاطب انجام می‌دهید موضوع بسیار حیاتی می‌باشد. به چگونگی رفتار خودتان و کارمندان خودتان در صحبت کردن، فروختن و خدمت‌رسانی به مشتریان تحت نام و برند شما توجه کنید. به یاد داشته باشید که مردم عمل کردن یا عدم توجه به قول داده شده توسط برند را بخوبی متوجه شده و نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهند.

5- آیا فقط من تنها حامی و پشتیبان برند خودم تا برند قوی و ماندگار شود ؟

توجه کنید و ببینید چه کسانی در مورد برند شما صحبت می‌کنند و این صحبت‌ها در کجا و چه فضایی در جریان است؟ آیا این جریان همان‌گونه که پیش از این بود است؟ پیشنهاد شدن برند شما، صحبت شدن از آن، شبکه‌های اجتماعی و اعلام رضایت مشتریان قبلی بطور مشخص نشان‌ دهنده این موضوع است که برند شما از طرفدارانی برخوردار است.

اگر در مورد یک یا دو مورد از موارد اعلام شده در بالا احساس نگرانی می‌کنید، پس زمان آن فرا رسیده که توجه بیشتری به برند خود اختصاص داده و به آن توجه کنید. به راحتی می‌توانید با کمی وقت به مخاطب خود ثابت کنید که برند شما ارزش توجه آنها را دارد و اینگونه توجه مخاطب را به فرصتی برای فروش و . . . بیشتر تبدیل می‌کنید.

 

منبع: آی بازاریابی

مقالات مرتبط

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس خلاقیت وبسیما، این مجموعه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال ۹۵ برگزیده شد. بر اساس این گزارش، این مجموعه در جشنواره وب 94 هم از مجموعه نمونه کارهای خود، 7 وب سایت از جمله مازلو را در جشنواره شرکت داد که همگی آنها کاندید

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

استارت آپ جویای فرصت یا کشنده فرصت ؟!

خر بی دم از پل گذشت ! خر بی دم از پل گذشت تلفیق دو ضرب المثل خر ما از کرگی دم نداشت و خر از پل گذشتن، است. هرکدام از این دو ضرب المثل در جای متفاوتی مصداق دارند خر ما از کرگی دم نداشت به بد شانسی و بد اقبالی اشاره دارد در

نظرات ( 89 )
  1. سبا پازوکی
    1394-08-13 at 11:49
    پاسخ

    مطالب شما در زمینه برند قوی و ماندگار کارآمد بود خیلی توی کارم ازش استفاده کردم

  2. محمد مهدی داور
    1394-08-26 at 14:54
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  3. رها علیخانی
    1394-08-27 at 06:12
    پاسخ

    همینجورادامه بدین کارتون عالیه

  4. هومن جعفری
    1394-09-04 at 09:44
    پاسخ

    محوریت سایت با موضوع برند قوی و ماندگار خیلی کاربردیه،مرسی

  5. ارسان زهرایی
    1394-09-18 at 04:43
    پاسخ

    لطفا به موضوع برند قوی و ماندگار هم توجه بیشتری کنید

  6. پارمیدا یاحقی
    1394-09-18 at 04:47
    پاسخ

    واقعا از خوندن مقاله برند قوی و ماندگار لذت بردم،دستتون درد نکنه

  7. دلناز لنکرانی
    1394-09-22 at 17:54
    پاسخ

    مقالاتی با موضوع برند قوی و ماندگار تعدادشان کم است لطفا بیشترشان کنید

  8. فرزاد طباطبائی
    1394-10-04 at 21:57
    پاسخ

    توجه به حوزه برند قوی و ماندگار از مزیت های سایت شماست،تورو خدا همینجوری ادامه بدین

  9. مازیار بختیار
    1394-10-06 at 13:17
    پاسخ

    مدتها دنبال مقاله ای خوب در حوزه برند قوی و ماندگار میگشتم،ممنون به دردم خورد

  10. بنیامین شادمند
    1394-10-20 at 09:26
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  11. به گل خاموشیان
    1394-10-23 at 13:00
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  12. پریچهر ملایری
    1394-10-24 at 22:08
    پاسخ

    ما حامی شما هستیم،همینطور قوی برید جلو

  13. اکبر طالب زاده
    1394-11-04 at 12:23
    پاسخ

    لطف میکنین اگر تعداد مقالات درباره برند قوی و ماندگار رو بیشتر کنین

  14. مهراد پرهامی
    1394-11-11 at 10:23
    پاسخ

    لطفا به موضوع برند قوی و ماندگار هم توجه بیشتری کنید

  15. آرام ذاکری
    1394-11-25 at 08:22
    پاسخ

    ممنونم ازتون بابت زمانی که بیهوده از ما نمیگیرین و توی حداقل زمان ،حداکثر مطالب مفید رو در اختیارمون میذارین

  16. سروناز ضرغامی
    1394-12-08 at 19:05
    پاسخ

    بینطیر و بی رقیب

  17. اشکان عارفی
    1394-12-24 at 17:05
    پاسخ

    لطف میکنین اگر تعداد مقالات درباره برند قوی و ماندگار رو بیشتر کنین

  18. روجا شیرمحمدی
    1394-12-26 at 07:44
    پاسخ

    لطفا در مورد برند قوی و ماندگار هم مطلب بذارین

  19. فرزاد یاحقی
    1395-01-08 at 18:40
    پاسخ

    مطلب داخل سایت در مورد خیلی هوشمندانه نوشته شده

  20. ژیلا حجتی
    1395-01-23 at 14:54
    پاسخ

    خدا قوت

  21. آرش بهشتی
    1395-01-23 at 14:57
    پاسخ

    موضوع برند قوی و ماندگار بسیار جذاب بود

  22. ثنا رحمانیان
    1395-01-28 at 08:59
    پاسخ

    مقالاتی با موضوع برند قوی و ماندگار تعدادشان کم است لطفا بیشترشان کنید

  23. کامیار شریفیان
    1395-01-29 at 09:18
    پاسخ

    واقعا از خوندن مقاله برند قوی و ماندگار لذت بردم،دستتون درد نکنه

  24. پیمان عارف
    1395-01-30 at 05:20
    پاسخ

    مرسی مقاله برند قوی و ماندگار خلاقانه مطرح شده :)))

  25. بهروز بختیار
    1395-02-01 at 15:36
    پاسخ

    خیلی به کارم اومد این مطلبتون،مرسی

  26. آرتین ضایطی
    1395-02-07 at 02:39
    پاسخ

    در زمینه برند قوی و ماندگار قادر به همکاری باشماهستم،چطوری میتونم اقدام کنم؟

  27. اشکان عزیزی
    1395-02-08 at 11:20
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  28. محمد مهدی غضنفری
    1395-02-14 at 20:37
    پاسخ

    نوشتن درمورد برند قوی و ماندگار خیلی لازمه و خوبه که بیشتر بهش پرداخته شه،ممنونم

  29. سوزان دانایی فر
    1395-02-17 at 18:08
    پاسخ

    لطفا در مورد برند قوی و ماندگار هم مطلب بذارین

  30. پروین ابتکار
    1395-02-17 at 21:01
    پاسخ

    مرسی از مقاله خوبتون درباره برند قوی و ماندگار

  31. پارسا عبادی
    1395-02-18 at 10:05
    پاسخ

    آفررررررین داره کارتون

  32. ساسان تبریزی
    1395-02-21 at 16:22
    پاسخ

    توجه به حوزه برند قوی و ماندگار از مزیت های سایت شماست،تورو خدا همینجوری ادامه بدین

  33. ثمین رضازاده
    1395-02-30 at 06:07
    پاسخ

    مررررررررررررررررسی :)))))))

  34. شهناز درگاهی
    1395-03-01 at 19:40
    پاسخ

    مطلب داخل سایت در مورد خیلی هوشمندانه نوشته شده

  35. کامران رسولی
    1395-03-02 at 18:13
    پاسخ

    مقاله مربوط به برند قوی و ماندگار به دوستان پیشنهاد میکنم

  36. پریدخت خیابانی
    1395-03-15 at 10:22
    پاسخ

    دوستان عزیز مقاله برند قوی و ماندگار بهتون پیشنهاد میدم،ازدست ندید

  37. افرا سبحانی
    1395-03-15 at 10:22
    پاسخ

    چرا به حوزه برند قوی و ماندگار کمتر توجه کرده اید؟من به شدت به مطالبی با حوزه نیاز دارم

  38. رهام عسگری
    1395-04-01 at 15:08
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  39. سوگند پارسی
    1395-04-08 at 18:16
    پاسخ

    like دارین زیاااااااد

  40. سودابه رضامنش
    1395-04-12 at 19:55
    پاسخ

    لطفا به موضوع برند قوی و ماندگار هم توجه بیشتری کنید

  41. مانی ترکاشوند
    1395-04-12 at 20:00
    پاسخ

    ممنونم ازتون بابت زمانی که بیهوده از ما نمیگیرین و توی حداقل زمان ،حداکثر مطالب مفید رو در اختیارمون میذارین

  42. پویا محمدی
    1395-04-24 at 16:47
    پاسخ

    مقالات در قسمت برند قوی و ماندگار خیلی با جزئیات مطرح شده اند،مرسی

  43. مهران حقانی
    1395-04-25 at 18:28
    پاسخ

    همه چیز عالی،خسته نباشین

  44. حامد عنایتی
    1395-04-26 at 12:53
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  45. شبنم سراج
    1395-04-26 at 20:21
    پاسخ

    پست شما با عنوان برند قوی و ماندگار برام خیلی جذاب بود ، مچکرم

  46. آریا عارفی
    1395-05-05 at 09:06
    پاسخ

    ممنونم که به موضوع برند قوی و ماندگار پرداختید خیلی مفید بود

  47. بهناز شاه حسینی
    1395-05-05 at 11:11
    پاسخ

    خیلی به کارم اومد این مطلبتون،مرسی

  48. سهیل قانونی
    1395-05-18 at 04:54
    پاسخ

    عنوان مقاله ها در قسمت برند قوی و ماندگار خیلی باحالن

  49. تیبا جهانگیری
    1395-05-18 at 04:56
    پاسخ

    مقاله برند قوی و ماندگار اگر نکات جزئی تری رو قید کنین بهتره

  50. الهام شایانی
    1395-05-25 at 07:40
    پاسخ

    خدا قوت

  51. میلاد حسابی
    1395-05-28 at 14:19
    پاسخ

    چطوری میتونم در زمینه برند قوی و ماندگار باهاتون همکاری کنم

  52. سبا خمئینی
    1395-06-21 at 18:56
    پاسخ

    مطالبتون در مورد برند قوی و ماندگار خیلی مفید بود

  53. تابان حسینی
    1395-06-30 at 05:13
    پاسخ

    موفق باشین واقعا تلاش شما در این حوزه ستودنیه

  54. سهیل فرجی
    1395-07-02 at 13:06
    پاسخ

    همینجورادامه بدین کارتون عالیه

  55. تارا راسخ
    1395-07-10 at 12:31
    پاسخ

    انتخاب مقالات در باب برند قوی و ماندگار کارسختیه،بهتون تبریک میگم خوب از پسش براومدین

  56. دلارام بختیاری
    1395-07-17 at 21:16
    پاسخ

    مقالات برند قوی و ماندگار خیلی کاربردین،دوستان حتما بخونید

  57. محمد رضا معینی
    1395-07-22 at 04:05
    پاسخ

    خوبه که به کاربردی بودن مطالبتون توجه میکنید،لذت میبریم از دنبال کردنتون

  58. میلاد طالب زاده
    1395-07-27 at 13:08
    پاسخ

    مقاله در مورد برند قوی و ماندگار کم دارید لطفا بیشتر بذارین

  59. پرستو حکیمی
    1395-08-01 at 04:40
    پاسخ

    مقالاتی با موضوع برند قوی و ماندگار تعدادشان کم است لطفا بیشترشان کنید

  60. دنیا سبزواری
    1395-08-04 at 06:25
    پاسخ

    لطفا در مورد برند قوی و ماندگار هم مطلب بذارین

  61. یاسمین ایمانی
    1395-08-12 at 05:43
    پاسخ

    میشه مطالبی با موضوعات برند قوی و ماندگار براتون ارسال کنیم واسه همکاری؟

  62. صفا تبریزی
    1395-08-22 at 09:55
    پاسخ

    همه چیز عالی،خسته نباشین

  63. تابان پیرحیاتی
    1395-08-24 at 21:39
    پاسخ

    مقالات مرتبط با موضوع برند قوی و ماندگار بسیار جذاب بود ، خیلی خوشم اومد

  64. مهراد آریان پور
    1395-09-14 at 13:17
    پاسخ

    مررررررررررررررررسی :)))))))

  65. زهره خراسانی
    1395-09-22 at 08:35
    پاسخ

    مقاله در مورد برند قوی و ماندگار کم دارید لطفا بیشتر بذارین

  66. کاوه خاموشیان
    1395-10-01 at 14:52
    پاسخ

    مقالات در قسمت برند قوی و ماندگار خیلی با جزئیات مطرح شده اند،مرسی

  67. سودابه آشوری
    1395-10-01 at 14:55
    پاسخ

    مطلبتون درباره برند قوی و ماندگار رو خیلی دوست داشتم

  68. پریسا طباطبائی
    1395-10-04 at 14:37
    پاسخ

    مقاله برند قوی و ماندگار اگر نکات جزئی تری رو قید کنین بهتره

  69. بهنوش صانعی
    1395-10-20 at 08:20
    پاسخ

    چطوری میتونم در زمینه برند قوی و ماندگار باهاتون همکاری کنم

  70. پریسا خاموشی
    1395-10-25 at 21:55
    پاسخ

    ممنونم ازتون بابت زمانی که بیهوده از ما نمیگیرین و توی حداقل زمان ،حداکثر مطالب مفید رو در اختیارمون میذارین

  71. ژانیا خاموشی
    1395-10-26 at 11:50
    پاسخ

    عنوان مقاله ها در قسمت برند قوی و ماندگار خیلی باحالن

  72. شهریار قهرمانی
    1395-11-02 at 13:16
    پاسخ

    تعداد مقالات در حوزه برند قوی و ماندگار رو بیشتر کنید

  73. شروین باهنر
    1395-11-15 at 16:21
    پاسخ

    like دارین زیاااااااد

  74. کیمیا علی آبادی
    1395-11-18 at 16:47
    پاسخ

    نکات کلیدی برند قوی و ماندگار رو اگه به اشتراک بذارین ممنون میشم

  75. احسان خمسه
    1395-11-21 at 13:05
    پاسخ

    پشتکار و تلاشتون قابل ستایش هستش،لطفا در مورد برند قوی و ماندگار مقالات بیشتری بذارید

  76. پارمیس رفیعی
    1395-11-23 at 10:35
    پاسخ

    like دارین زیاااااااد

  77. سیروس آشنا
    1395-11-29 at 08:25
    پاسخ

    پرداختن شما به حوزه برند قوی و ماندگار باعث شده تا هرروز به دیدن سایتتون عادت کنم

  78. سحر جعفرزاده
    1395-12-01 at 14:07
    پاسخ

    لطفا در مورد برند قوی و ماندگار هم مطلب بذارین

  79. جعفر عارفی
    1395-12-04 at 15:35
    پاسخ

    دوستان عزیز مقاله برند قوی و ماندگار بهتون پیشنهاد میدم،ازدست ندید

  80. الهه عباسپور
    1395-12-06 at 20:14
    پاسخ

    مقالات در قسمت برند قوی و ماندگار خیلی با جزئیات مطرح شده اند،مرسی

  81. مانی قانونی
    1395-12-08 at 17:23
    پاسخ

    تعداد مقالات در حوزه برند قوی و ماندگار رو بیشتر کنید

  82. اکبر امینی
    1395-12-10 at 14:12
    پاسخ

    مرسی از اینکه به موضوع پرداختید چون واقعا پر مخاطبه

  83. شروین ستاری
    1395-12-14 at 11:37
    پاسخ

    مرسی که انقدر خوب به موضوع برند قوی و ماندگار پرداختید

  84. زهرا خسروپناه
    1395-12-14 at 19:31
    پاسخ

    من قسمت برند قوی و ماندگار خیلی دوست دارم

  85. هلیا توفیقی
    1395-12-14 at 20:32
    پاسخ

    همینجورادامه بدین کارتون عالیه

  86. روجا شیرمحمدی
    1395-12-14 at 21:03
    پاسخ

    گلچین مقالاتتون درباره برند قوی و ماندگار خیلی مفیدن،مرسی از اینکه انقدر دقت به خرج میدین و مقالات رو گزینش میکنین

  87. بهسا پیوندی
    1395-12-22 at 10:09
    پاسخ

    مطلبتون درباره برند قوی و ماندگار رو خیلی دوست داشتم

  88. ارکیده قنبری
    1396-01-02 at 01:14
    پاسخ

    خدا قوت

  89. مهیار گل محمدی
    1396-01-03 at 11:17
    پاسخ

    لطفا یک مقاله راجع به برند قوی و ماندگار بذارید

دیدگاهتان را بنویسید:

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.